a

понеділок, 27 вересня 2010 р.

Adobe Flash Media Server

Adobe Flash Media Server


Flash Media Server (FMS) є закритих даних і медіа-сервер від Adobe Systems (спочатку продукт Macromedia). Цей сервер працює з Flash Player виконання для створення медіа орієнтованих багатокористувацьких РІС (Rich Internet Applications). Сервер використовує ActionScript 1, ECMAScript основі скриптова мова, за логіку на стороні сервера. До версії 2, він був відомий як Flash Communication Server.

Історія

На 15 березня 2002, Macromedia випустила Flash Player 6. Ця версія включає всі функціональні можливості для ще не випустила сервер під назвою Flash Communication Server MX.
Версія 1.0 була випущена 9 липня 2002 [1] і включає всі основні функції, які становлять твори, у тому числі NetConnection, SharedObject і NetStream об'єктів.

Версія 1.5 була випущена 27 березня 2003 [2] дає сервер HTTP тунелювання, Linux підтримку і безкоштовну версію розробника.

Версія 2.0 була випущена 15 листопада 2005 [3] . Сервер був перейменований в Flash Media Server для цього будувати краще проілюструвати, що робить сервер, однак, версія, кількість яких не скидається. Версія 2,0 принесли підтримку потік нового кодека в Flash Player 8, в VP6 On2. Проте Flash 8 клієнт все ще може кодувати тільки до кодеку Spark версії 6. Версія 2.0 також введена краю походження серверів, опційний архітектури підприємства, що спрощує балансування навантаження. Серверна частина Actionscript виконання також отримав оновлену з підтримкою XML, XMLSocket, SOAP і файлових операцій.

Версія 3.0 була випущена 4 грудня 2007 [4] .

Версія 3.5 була випущена 13 січня 2009.

Використання

Відео за запитом, потокове відео, що зберігаються на сервері на флеш-клієнта.
У реальному масштабі часу для зв'язку, застосування яких вимагає співпраці між декількома клієнтами, такими як чат або розрахованої на багато користувачів грі.
Функція

Flash Media Server є центром, Flash додатків на основі підключення до концентратора, використовуючи в реальному масштабі часу повідомленнями протоколу (RTMP). Сервер може відправляти і отримувати дані з підключених користувачів з живою веб FLV Player встановлений. Зміни, пов'язані клієнти можуть зробити віддаленого виклику процедур з (RPC) на стороні сервера, а сервер може викликати методи на конкретних клієнтів. SharedObject може бути використаний для синхронізації складних структур даних і виклик віддалених методів на декількох клієнтів в один їхати з клієнтами підписатися на загальних об'єктів. Стандартні об'єкти ActionScript транспортуються через NetConnection допомогою дій Повідомлення Format (AMF), яка виконується прозоро на сервері і флеш-клієнта.

Сервер також дозволяє користувачам отримувати і публікувати чистих потоків. При перегляді чистий потік користувач може створювати свої власні, щоб переглянути віддалено зберігати Flash Video (FLV), або сервер може створити екземпляр чистий потік і відтворення відео на ньому, останній метод означає, що кожен користувач буде в тій же точці у відео, коли вони приєднатися до нього, оскільки всі вони перегляду і той же потік.